سرمایه گذاری با خرید ملک در اسپانیا

اسپانیا ملک

سرمایه گذاری با خرید ملک در اسپانیا

طی  سالیان اخیر با توجه به رشد فزاینده و روز افزون تمایل و علاقمندی هم وطنان عزیز برای   مهاجرت به کشور های دیگر، اسپانیا به عنوان یکی از مقاصد پر طرفدار در بین  کشورهای  اروپایی ، با داشتن شرایط آب و هوایی بسیار عالی در میان دیگر کشور ها وهمچنین امکانات و سطح رفاه بالا برای زندگی از موقعیت ممتازی برخوردار بوده و یکی از کشور ها با تقاضای بالا جهت  خرید ملک،سرمایه گذاری و دریافت اقامت طلایی بشمار می آید.

سرمایه گذاری در هر کشوری دارای پیچیدگی و حساسیت بالا می باشد و متقاضی می بایست دارای آگاهی وتسلط  کافی و لازم  به قوانین خرید و فروش،عقد قرارداد،انتقال صحیح و مطمئن پول،پرداخت مالیات و انجام خدمات مربوطه تا مرحله ی ثبت و تحویل ملک  باشد

مزیت های خرید ملک در اسپانیا

سرمایه گذاری در یکی از بهترین کشور های اروپایی برای  زندگی  و آرامش به  لحاظ اقلیم،آب و هوای 4 فصل و مدیترانه ای،مردمی  شاد  با  روابط گرم و دوستانه و همچنین امنیت اجتماعی بالا  و با فاصله ی پروازی  کمتر از 7 ساعته با کشور ایران.

امکان دریافت اقامت گلدن وبزا با سرمایه گذاری در بخش املاک با حداقل 500 هزار یورو.

امکان فروش ملک به افراد ایرانی و یا غیر ایرانی در هر زمان.

امکان پرداخت به صورت اقساط بدون بهره و یا با بهره بسیار پایین.

امکان خرید ملک با قیمت بسیار مناسب در مناطق مختلف با حدود برابری ارزش ملک در ایران.

 
 
ملک اسپانیا

نکات مهم قبل از خرید ملک در اسپانیا

انتخاب ملک در یک موقعیت مناسب و منطقه ی عالی برای زندگی که نیازمند  شناخت دقیق ازمناطق و  نواحی مختلف شهر می باشد.

خرید ملک برابر با ارزش واقعی که  لازم است   توسط یک کارشناس رسمی مجرب  قبل از هرگونه اقدام جهت عقد قرارداد ،قیمت گذاری شود.یک کارشناس متخصص می تواند علاوه بر ارزیابی ملک،عمرمفید تاسیسات همراه با حد مصرفه بهینه را به صورت کامل بررسی و اعلام نماید.

استعلام  صحت سند ملکی به نام شخص و یا اشخاص حقیقی و یا حقوقی فروشنده و اینکه احیانا در گرو وام بانکی و یا انحصار و وراثت و مشکلات شبیه آن نباشد.

تنظیم یک قرارداد مطمئن و دقیق که به عنوان مهترین بخش خرید ملک تلقی میشود، با پیش بینی کلیه ی مواردی که در آینده ممکن است بین دو طرف از شروع تا تحویل ملک و صدور سند جدید  رخ دهد. (دوستان عزیز ما به شما توصیه می نماییم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی و غیر قابل جبران حتما ملک خود را توسط یک وکیل با تجربه و متخصص در اسپانیا خریداری نموده چرا که قوانین حقوقی در اسپانیا بسیار متفاوت از کشور های دیگر همچون ایران می باشد.)

ترانسفربه موقع  پول به صورت صحیح و قابل قبول برای فروشنده که طبق قرارداد در موعد مشخص می بایست پرداخت گردد.این پروسه نیاز به مهارت و تجربه کافی دارد و خریدار جهت خرید ملک نیازمند به داشتن حساب بانکی در اسپانیا نمی باشد.

پروسه انتقال سند ملکی در دفتر اسنادرسمی،پرداخت مالیات ها  ، ثبت سند و تحویل ملک خریداری شده طبق مفاد ذکر شده و در زمان معین شده در قرارداد.